Din varukorg är för närvarande tom!
BETALNING
Vart vänder jag mig gällande min faktura eller övriga betalningsfrågor?
Alla köp genom webbutiken som sker med Klarna, alla frågor gällande din faktura/betalning till dem hänvisas till:
Klarna kundservice:
www.klarna.com/se/kundservice/
Betalningar direkt med Betal/kreditkort hör av sig till oss på info@nystromsskor.se
LEVERANSER
Du ser på respektive produkt hur lång tid leveransen är, vi skickar alla beställningar om det är en lagervara nästkommande vardag efter beställningen är lagd.
Vi använder oss av Postnord (Varubrev, till din brevlåda), normalt tar det 2-5 vardagar att få din beställning, under särskilda perioder på året när Postnord har mer belastning kan det ta ytterligare någon dag.
Postnord skickar en SMS-avisering när vi har beställt frakt på din beställning och du kan enkelt följa paketet hela vägen hem till dig.
Ej uthämtade beställningar debiteras med 150 kr för att täcka våra kostnader gällande returfrakt och hantering.
Skulle din beställning levereras med en trasig förpackning uppskattar vi om du kan ta ett par bilder på den aktuella beställningen och maila ihop med ordernummer till info@nystromsskor.se
ÅNGERRÄTT & RETURER
Ni har alltid 14 dagars ångerrätt på beställningar lagda via webbutiken. (Räknas från mottagen beställning)
För att utnyttja ångerrätten skickar du ett mail till info@nystromsskor.se, med informationen att du vill utnyttja ångerrätten, ditt ordernummer och vilken/vilka produkter det avser innan 14 dagar har gått.
Du får själv stå för frakten tillbaka till oss om det inte är så att produkten är defekt vid ankomsten till dig eller att vi skickat fel produkt jämfört med beställd. Vi ansvarar inte för produkterna under returfrakten till oss.
Vi skickar dig en returetikett när du kontaktar oss på mail info@nystromsskor.se
Efter att vi mottagit produkten/produkterna och kontrollerat att de är i oanvänt skick återbetalar vi dina pengar.